وقتی دانش آموزان آوایی را یاد بگیرند ، هجی سازی بهتر می شود

سربداران مرجع دانلود مداحی و قرآن ، حجاب , سایت مذهبی , دین مبین اسلام

وقتی دانش آموزان آوایی را یاد بگیرند ، هجی سازی بهتر می شود

۷۳ بازديد

وقتی دانش آموزان آوایی را یاد بگیرند ، هجی سازی بهتر می شود.


از آنجا که دانش آموزان روابط حروف و قوانین آوایی را بهتر درک می کنند ، می توانند اشتباهات هجی خود را تشخیص داده و اصلاح کنند. با ترکیب همه این مزایا ، دانش آموزان مهارت های یادگیری مستقل را به دست می آورند زیرا آنها به یک فرهنگ لغت یا یک معلم وابسته نیستند تا به آنها بگوید چگونه کلمات نامشخص را در خواندن آنها رمزگشایی کنند. بنابراین ، آیا آواشناسی در کلاس دانش آموزان بزرگتر نقشی دارد؟ آره. حتی دانش آموزان مسن نیز باید به اصول بازگردند. برخی از معلمان نگرانند که برگرداندن زبان آموزان بزرگتر به اصوات و حروف الفبا و آموزش راهکارهای رمزگشایی باعث شود دانش آموزان احساس کنند که این آموزش خیلی "ابتدایی" است. آنها می ترسند که دانش آموزان احساس کنند مانند کودکان به آنها آموزش داده می شود. اما احساس دیگری دارم. اگر این دستورالعمل به روشی غیرانتفاعی ارائه شود ، زبان آموزان بزرگتر سپاسگزارند که کسی وقت گذاشت و مهارت های بنیادی را که هیچ کس دیگری جرات آن را نداشت ، پوشش داد. دانشجویی بزرگتر که دانش آوایی را فرا می گیرد ، یک بار گفت: "هیچ کس هرگز مرا به اندازه کافی عقب نبرد. و افراد

http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html

http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html

http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html

http://canorcantsee.ir/More/index.html

http://lastfine.ir/Telephone/index.html

http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html

http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html

http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html

http://prosentiational.ir/history/index.html

http://joshjjjjbz.ir/

http://comeandgoforlive.ir/blue/password/

http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/

http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/

http://hereyouarekid2022.ir/think.php

http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html

http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/

http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/

http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/

نیز وجود دارند که از همان احساس مشترک هستند. بعضی اوقات باید به اصول بازگردیم.

 

همانطور که آرزو می کنید هر دانش آموزی درک صحیحی از واج شناسی داشت و می توانست این درک را تا زمان رسیدن به دبیرستان به متن های مکتوب انتقال دهد - این همیشه صدق نمی کند. در حقیقت ، همانطور که در وبینار اخیر برگزار شده توسط Reading Horizons اشاره شد ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی اغلب با آنچه که قرار است استراتژی های اولیه و سطح ابتدایی مطالعه باشد ، مبارزه می کنند. در اینجا یک نظر روشنگرانه از وبینار ارائه شده است:

آوایی دبیرستان

"شما مردم با این هدف بسیار هدف قرار دارید. من نمی توانم به شما بگویم که چه تعداد از دانشجویان تحصیلات تکمیلی من این ارتباطات را برقرار نمی کنند و مهارت های رمزگذاری و رمزگشایی را در متن واقعی اعمال می کنند! "

 

دانش آموزان دبیرستانی (و دانشجویان ظاهراً تحصیلات تکمیلی) در کلاس های بعدی هنوز به عنوان بخشی از یک برنامه سواد آمیز ساختاری ، احتیاج به آموزش صوتی واضح دارند ، اما یک مشکل وجود دارد: شما هیچ وقت برای این کار ندارید. از دانش آموزان دبیرستانی انتظار می رود که از قبل این مهارت ها را بدانند و انتظار می رود که شما روی آموزش واژگان و درک مطلب متمرکز باشید - نه آموزش آوایی! چه باید کرد ...
در اینجا به عنوان خوانده شده مربیان معلمان Horizons ، شانتل برت و جی کلی با پاسخ (برگرفته از وبینار: "کمک به دانش آموزان در انتقال و حفظ مهارت های رمزگشایی"):

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.